Hyresadministratör

Vi behöver nu utöka vårt team på huvudkontoret i Oskarshamn med en Hyresadministratör.


Tjänsten är framför allt inriktad på hyresadministration för bostadshyresgäster. Du kommer att arbeta tillsammans med förvaltare, ekonomer, fastighetsskötare samt övriga administrativa resurser. Våra arbetsflöden är digitaliserade så god datorvana är en förutsättning. Du medverkar även till att utveckla våra rutiner och administrativa system. Då vi är en mindre organisation kan även andra arbetsuppgifter förekomma och det är av yttersta vikt att du är prestigelös och trivs med att jobba nära övriga kollegor på företaget.

Du har minst gymnasieutbildning och har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och du är därmed van att arbeta med administrativa system. Erfarenhet av fastighetssystemet Vitec och kunskaper inom hyresjuridik är meriterande.

Som person gillar du ett högt tempo, har eget driv och vill utvecklas inom ditt område. Du är stresstålig och har stor ansvarskänsla och ordningssinne. Eftersom du kommer att ha mycket kontakt med människor är du självfallet också serviceinriktad och har social kompetens.

Kuststaden är ett företag som präglas av en entreprenörsanda. Vi har en platt organisation där det är högt i tak och nära till beslut. Det är en kultur som inbjuder till egna förslag och där du som anställd förväntas ta ett eget ansvar för dina arbetsuppgifter.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Provanställning 6 månader, lön enligt överenskommelse.

Vill du veta mer om tjänsten var vänlig kontakta vår förvaltningschef Robert Pejic på telefon: 070-287 53 88.

Din ansökan skickar du senast den 10 januari till info@kuststadenprojekt.se. Märk din ansökan ”Hyresadministratör”.



Om Kuststaden
Verksamheten är inriktad på ägande av egna fastigheter, nyproduktion samt fastighetsutveckling. Läs mer om oss här