Information till hyresgäster i Tranås

2019-03-18

Nya rutiner för felanmälan - Nu tar vi över den tekniska förvaltning vilket innebär att felanmälan görs direkt till oss. Klicka här kontaktuppgifter.

Mina sidor

Det är viktigt att du aktiverar Mina Sidor då detta är vår huvudsakliga kommunikationskanal ut till dig som hyresgäst.

På Mina Sidor kan du bland annat: felanmäla och följa ditt ärende, se dina hyresfakturor, se dina gällande hyreskontrakt samt uppdatera dina uppgifter.

Det är viktigt att du har aktuella kontaktuppgifter. Klicka här för att aktivera ditt konto. Vid aktivering ange objektsnummer som du finner på din hyresavi.

Jourverksamhet

Vid allvarliga och akuta fel, utelåsning samt störning utanför ordinarie öppettider se kontaktsidan för aktuellt journummer.

Vad är ett akut fel? Med akut fel menar vi allvarliga och akuta fel som inte kan vänta till nästa vardag. Läs mer här.